{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایا بازم شکرت،هرچندفقط خودت ازته دلم خبرداری،خودت میدون

خدایا بازم شکرت،هرچندفقط خودت ازته دلم خبرداری،خودت میدونی ک الان چه حالیم،خودت میدونی ک بزوور دارم خودموکنترل میکنم تا جیغ نزنم،خدایاخودت میدونی ک .....😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭
دیدگاه ها (۱)

دوستان عزیزم همگی خدانگهدار, پیش به سوی دانشجوشدن 😀 😀 😀

بفرمایید چایی....چایی خورم شدم تواین خوابگاه

رویام

تولدم مبارکالبته قمریش.5شعبان😍 👇 👇 👇 ارزومیکنم کسی که چندو...

قتل عاشقانه

عاشقانه های شبنم

حالمنوریتوشیوای دیگه نمیکشمدیگه نمیکشم جدیزندگی داره بهم میگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط