{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

"هر دو" بیداریم ؛

"هر دو" بیداریم ؛
من از فکرِ "نبودنت"
و تو از شوقِ "بودنش"..😔
دیدگاه ها (۲۴)

توناگریز ترین اتفاق ممکنی...در عین نبودنت همه جا هستی 😔💔

‌‌‌ •••𝗜 𝗛𝗢𝗣𝗘 𝗧𝗛𝗘 𝗪𝗢𝗥𝗟𝗗 ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴇs ᴛᴏ ʙᴇ ᴛɪʟʟ...

ما هنوز بیداریم🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط