{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تنهایی، در اتاق ها

تنهایی، در اتاق ها
قدم می زند
روی گردو غبار اشیا انگشت می کشد؛
نام تو را می نویسد...
دیدگاه ها (۲)

دنیای سیاه سفیدمو #تُ کردی رنگی^^♡

طُ خواستَنی تَرینـ دَست نَیافتنیِ اینـ شَهر شُلوغی...=]🌈

ۅقتے دوسِش دآرے خوشْگِل تَر میشہ^^💕 🙊 🐝

وقتی انیس لحظه‏ ی تنهایی ام توییتنها دلیل اینکه من اینجایی ا...

قلبم بوی تو را نفس می کشد هنوز...

خانوم رئیس..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط