{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این دیگ میشه بی ادبی ولی بازم ممنونم ازتو ناراحت شدم😔

این دیگ میشه بی ادبی ولی بازم ممنونم ازتو ناراحت شدم😔
دیدگاه ها (۲)

فرفر مشکوک😂

😞

زندگیمی تو😍عمر منی تو😍رل منی تو😍واس جانت بمیرم،من😢

بازم ممنونم 🙌🏻 خیلی ممنونم 🙌🏻

@yeralti_dizi

خبببب دیگه نمی‌خوام فعالیت کنم هر چقدر فعالیت میکنم بازم کس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط