{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایا!

خدایا!
اگر من بد کردم
تو را بنده‌ی خوب بسیار است،
اگر تو با من مدارا نکنی
مرا خدایی دیگر کجاست؟!
دیدگاه ها (۰)

ـ ـــــــ یه‌رفیقی‌پیداکن‌،که‌خدایی‌باشه

آخی چقدر سوختن🤭🤭

سلام فرمانده😊

بنده یه اشتباهی کردم یه لقب نامناسبی برای بنده خدایی گذاشتم ...

نامی جون بخوادددددددامسال بخاطر ی بنده خدایی این سگ خوندم😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط