{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو امروز رفتی رستوران

تو امروز رفتی رستوران
منم بازار:) 💙 ...منم تنها بودم انگار😿 💘
دیدگاه ها (۳۳)

مشکلی نیس:) 💙 💘

خودتو زحمت نده آقا خودم میام*-__-

من یه دخترخشک و عصبی و یکم زخمی ام:).. و کم حرف^^کاش همینجور...

همچین عکسا باش بگیرم😭 😭 😭 😭 💙 💙 💘 💘 😍 😍 😭 😭 😭

چی‌میشد منم بین اون جمعیت بودم؟سوال پست:تاحالا کنسرت کیپاپی ...

بی منم اگه رفتی؛بدون تلاشمو کردم واسه تو:)🖤💔

منم اون روزی مردم که تو رفتی..#رهبرم😭💔🥀#رهبر_شهیدم😭💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط