{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حرفی ندارم....

حرفی ندارم....
دیدگاه ها (۸)

جاوید نامامون😭😭😭😭💔

به پست جدید خوش اومدی خوشگلم ✨️ 🧸 ೄྀ⊱⊰༆୨୧🎀𝑁𝑒𝑤 𝑝𝑜𝑠𝑡🎀୨୧⊱⊰༆ೄྀೄྀ...

خب خب خب با اجازتون از ویس میرم . هرچند برا کسی مهم نیس . ول...

خب اینم وضعیت تولد من 🤣🔪

من حرفی ندارم😑می فهمید حرفی ندارم یعنی چی😑😑

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط