{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چقدر صحن تو زیباست،،،،،مرا هم دریاب

چقدر صحن تو زیباست،،،،،مرا هم دریاب
دیدگاه ها (۱)

آمیییییییییییییییین.

عشق تو آغاز و پایان دل است//عشق تو دریای غم را ساحل است..اله...

هر گاه نفست در برابرت سخت گرفت تو هم تسلیم نشو ،و در برابرش ...

خدایا به امید خودت،نه به امید آدمای بی خودت.

زیباست چقدر نام تو...#یا_ابا_صالح_المهدی

چقدر نام تو زیباست اباعبدلله #کربلایی_حسین_ستوده🎤

چقدر نام تو زیباست اباعبدلله #کربلایی_حسن_عطایی🎤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط