{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سخنی ندارم🙈 تنهاتون میذارم😂

سخنی ندارم🙈 تنهاتون میذارم😂
دیدگاه ها (۳)

فک کنم بهشت یهـ همچین جایی باید باشهـ 😍 😍 💙

توعهـ مریضو منهـ روانی ،‎کنار هم انگار دنیارو داریم👫

کسایی کهـ باهاتون یهـ شوخی سادهـ میکنن و فوراً با لحن پشیمون...

پیشِ کسی بمون کهـ تورو همینجور کهـ هستی بخواد نهـ کسی کهـ بخ...

سخنی ندارم..

سخنی ندارم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط