من اگر رئیس جمهور میشدم یارانه دهه شصتی ها رو 3 برابر می
من اگر رئیس جمهور میشدم یارانه دهه شصتی ها رو 3 برابر می کردم، ما خیلی مظلوم بودیم😂
- ۱.۶k
- ۰۹ آبان ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط