{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یاد ان ایامی که در گلشن فغانی داشتیم 😂😍

یاد ان ایامی که در گلشن فغانی داشتیم 😂😍
دیدگاه ها (۶)

😍✌از تولید به مصرف .

😍کباب میچسبه تو هوای برفی 😂

یاد باد ان روزگاران یاد باد👌😊

سلامم ارتیسته جدید که نه ولی بیاید اشنا شیمم اسمه اوسیم : ای...

ماوگفت بعینک ایامی و العشره... 😅💔🥲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط