{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من سراپا همه زخمم..

من سراپا همه زخمم..

تو سراپا همه انگشت نوازش باش💚
دیدگاه ها (۸)

😂

بهارتون مبارک😘

پدرم برای تو چه بگویمبگویم زخمم آن‌قدر عمیق شده که می‌توان د...

و خداوند قلب تو را نوازش می‌کند...و به تو آرامشی عمیق عطا می...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط