{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدا موقع ساختن من: 👆🏻

خدا موقع ساختن من: 👆🏻
دیدگاه ها (۴)

این دیگه چه سمیه؟ 😂🤣

😁😁😁😁

قلبم نقاش نیست اما قشنگ درد می کشه💔

آسدورمممم

خدا موقع ساخت من واقعا اینجوری بود👹🥀

انگار خدا این دفعه نمیرسه خوب موقع ..لایک بازنشر یادت نره گل...

نردبان خدا تو رو به موقع به اوج می رسونه...#خدایاشکرت #خدا #...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط