{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیگ خستم ا همتون از دوس داشتن فیکتون

دیگ خستم ا همتون از دوس داشتن فیکتون
دیدگاه ها (۱)

هع

ار براش کافی نبودم سعی میکنم فراموش کنم ولی نمیتونم

💔😪

تنهایی رو به بودنای فیکتون ترجیح میدم

تنهآیی رو به بودنآی فیکتون ترجیح میدم.🚷

پنج پارت از فیکتون آماده ست فقط باید ۳۰۰ تایی بشیم😁

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط