{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

77347734 35220075

دیدگاه ها (۲)

من هیچوقت بلد نبودم جوری رفتار کنم که هر روز بیشتر دوستم داش...

به آدم مظلوم میگن پخمهبه صبور میگن بی بخاربه مهربون میگن اسک...

شبتون بخیر

وقته از تو خوندن ستاره ی ترانه هام........❤

برام من که یه شب تو بازداشتگاه خوابیدم عادی شده😂

یا امام حسین التماس دعا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط