{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عمرمون تو ویس ب فنا رفت ک 😐😂

عمرمون تو ویس ب فنا رفت ک 😐😂
دیدگاه ها (۳۷)

ایواره‌تان و خیر

وقتی دستات پفکی میشه میخوای تمیز کنی

😎😜

یه طراحی قشنگ "چمخاله" خیلی خوشم اومد از طراحیش

دوباره این پستم پاک شد چرا اخه

ویس ❌ مکانی برای به فنا دادن روان و نت 👍🎀

تو این عکس.... کسی ک به کیساکی ک بغض کرده نگا کرده؟ کسی ب را...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط