{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرقدریاغی و درنده باشی....

هرقدریاغی و درنده باشی....
کنار #عشقت آرومی...!!
دیدگاه ها (۳)

...

.....واااای

دختر صبوریست یلدا.....یک دقیقه به زمستان دل بست....ولی یک عم...

عاشق که میشوی...لالایی خواندن هم یاد بگیر!!!شب های باقیمانده...

اگه عاشق باشی به عشقت اخرش میرسی

مسی هم باشی بهتر از عشقت پیدا نمیکنی.)))

یه وایب ارومی میده بهم>>>

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط