{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تبریک نگفتی اما از همینجا به خاطر شیش تایی شدنتون تسلیت م

تبریک نگفتی اما از همینجا به خاطر شیش تایی شدنتون تسلیت میگم😊
دیدگاه ها (۵)

خوشم میاد حرصت درمیاد😂

مخصوصا اون مخاطب خاصه✌ ✌

اهای مخاطب خاص شیش بزارم جیغ بزنی😂 😂 😂

چشم بدخواهانش از کاسه در بیاد😃 😃

بچه ها یادتونه یه مدت ۱۰ یا ۲۰ تایی مون رو تبریک میگفتم🥲حالا...

🥳🥳🥳بزرگ شدن خانواده رو تبریک میگم ۶۰ تایی شدیم🥳🥳🥳

اتمام مدارس رو تبریک و اتمام سیرک دیجیتالی رو با احترام تسلی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط