{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من دیگه عرضی ندارم

من دیگه عرضی ندارم
دیدگاه ها (۱۳)

این دو تا خوجلو نیگا

فهمیدی؟

تمام زندگی ام درد می کند

z.e.d.b.a z.i

زیاده عرضی نیست!

ولی دیگه حس بت ندارم جاییی اسمت میاد دیگه استرس ندارم

دیگه حوصله ندارم ندارم....#کلیپ_غمگین #غمگین #غم #تنهایی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط