فایده ای ندارد!
فایده ای ندارد!
تمام فالگیر های شهر
ازسر دلسوزی میگویند:
ردپا افتاده!
اما من که میدانم
دراین فنجان لعنتی چیزی جز
سفیدی تنهایی ام نیست..
تمام فالگیر های شهر
ازسر دلسوزی میگویند:
ردپا افتاده!
اما من که میدانم
دراین فنجان لعنتی چیزی جز
سفیدی تنهایی ام نیست..
- ۲۳۶
- ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط