{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بسیار سخن بود

بسیار سخن بود
نگفتیم و گذشتیم...
دیدگاه ها (۲)

عبارة نسمعها كثيرًا " الصديق وقت الضيق " - هل تريد تجربتها؟ ...

«بسیار سُخن بود ، نگفتیم و گذشتیم..»#عماد_خراسانی #یاس‌گُل

*«بسیار سُخن بود ، نگفتیم و گذشتیم..»*#عماد_خراسانی#طبیعت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط