اینم یه خاطره از بهترین دوستم،عشقم،نفسم،دنیام،ترانه جوووو
اینم یه خاطره از بهترین دوستم،عشقم،نفسم،دنیام،ترانه جوووونم،اخرین روز واخرین ساعت از اخرین سال تحصیلی ام در دوره ی پیش دانشگاهی،چقد خوش گذشت باهمه ی استرس ها وامتحانات وکنسل کردنای کلاس ها وپیچوندنای دبیر و...خیلی واسم دردناک وغم انگیزه ،مخصوصا روز اخری ک آخرین درس کتاب ادبیات بانام""اخرین درس""رو خوندم چقد گریه کردم واشک همه رو دراوردم
هعی هعی هعی،یادش بخیر وگرامی روزهایی که دیگه هیچوقت تکرارنمیشه
هعی هعی هعی،یادش بخیر وگرامی روزهایی که دیگه هیچوقت تکرارنمیشه
- ۳.۴k
- ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط