{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بیو این مادر ننه

بیو این مادر ننه
صبر کن چرا اینگلیسی نوشتم🗿
دیدگاه ها (۱۳)

اینترنت هر روز داره بدتر میشه🗿💔

حدس بزنید برای چه کاریه((((((:

اره دیگه یه چسه آپدیت دادم

آخ کونممممممممممممممممممممممم

کپی؟! ذکرمنبع که در بیو نوشتم

زمان هرگز صبر نمی کنه،حرکت کن…...#تکست#تکست_انگیزشی#امید#انگ...

این مادر جن*ده هیتره که خودشو سیغما بوی یا همون ک*ص ننه @rez...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط