{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر کی کامنت نزاره خره . . . حالا خود دانی

هر کی کامنت نزاره خره . . . حالا خود دانی
دیدگاه ها (۱۷)

-_- #هوا_دونفره

یعنی واقعا یه نفره یا داره شوخی میکنه

فرار مغزها :|

اینو واسم کی می خره کامنت بزارههههه

هرکی این پست روببینه و لایک کنه ولی کامنت نزاره منو دوست ندا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط