{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی بهم میگن چته چیزی شده و من میگم هیچی اما خیلی حرف دا

وقتی بهم میگن چته چیزی شده و من میگم هیچی اما خیلی حرف دارم تو دلم… 😐😐
دیدگاه ها (۱)

ای در دلم نشسته از تو کجا گریزم !؟؟؟#مولانا ...

چه سود از این سکوت و آه از این صبوری...👤احمد شاملو 📸لحظه های...

.همه میگن این نشد یکی دیگ ولی من میگم تو نشدی هیچی دیگه!.

دارم واقعیت رو میگم خیلی رک عزیز دلم😌😏

نیما تکیدو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط