{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واییییی استرسس😬😬😬

واییییی استرسس😬😬😬
به امید باخت رئال (ذغال) و برد بارسا🥴😂
♥💜
دیدگاه ها (۱۰)

بروبچ اوسمار برگشت 🥹🥹🥹🥹🥳🥳🥳🥳💃💃💃💃💃💃

🤣🤣

من و برادر🤪😂#الکلاسیکو #Barselona#بارسلونا#کوبارسی@saeedezat...

جدایی رضا درویش از پرسپولیس رسمی شد. 🥳🥳🥳🥳🥳

#بارسا #ذغال #رعال #فوتبال

#رئال#بارساشنبه رئال بارسا بازی دارهاگه بارسا لایک کناگه رئا...

#رئال #بارسا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط