{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امروز رفتم آرامگاه صائب برای مطالعه

امروز رفتم آرامگاه صائب برای مطالعه
واقعا جای عجیبیه از نظر آرامش فوق العادس
#اصفهان
#صائب
دیدگاه ها (۱)

انتظار...

رزق این شب ها 😢 اللهم الرزقنا #کربلا

نمایی از مراسم عزاداری سالار شهیدان در اصفهان زمان قاجار

جای برای ارامش.آدمای مهربون اینجورین..#مهربانی_را_بیاموزیم #...

برای چهارمین بار رفتیم اکسپلور واقعا نمیدونم چی بگم بخاطر شم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط