دیگر............
دیگر............
برای داشتن کسی...........
سماجت نمیکنم...........
پرنده ای که سهم من نباشد........
.
برایش قفس هم بسازم میرود..........
برای داشتن کسی...........
سماجت نمیکنم...........
پرنده ای که سهم من نباشد........
.
برایش قفس هم بسازم میرود..........
- ۴.۲k
- ۰۳ تیر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط