زمستان است
زمستان است
و هوا پرشده از " دوستت دارم " هایی که
به باد سپرده ام ...
کاش پنجره ات باز باشد ...
و هوا پرشده از " دوستت دارم " هایی که
به باد سپرده ام ...
کاش پنجره ات باز باشد ...
- ۱.۵k
- ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط