{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کی ابجیمو لایک و فالو میکنه ذوق کنم؟بعدش کامنت بزارین جبر

کی ابجیمو لایک و فالو میکنه ذوق کنم؟بعدش کامنت بزارین جبران کنم
@ping.pong.f
دیدگاه ها (۱۰)

جیییییییغ شهربازی چند شب پیش خیلیـــــــــــــــــــــــــی ...

اخه چرااااا

هه

هعی عجب دکتر کاربلدی

فالو = فالو هرکی منو فالو کنه فالو میکنم پستامو لایک و کامنت...

فالو کن دیگه لایک کن کامنت بزارین دیگههههه🤣🤣🤣فشاری شدم😅

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط