دنیای عجیبی است!!!
دنیای عجیبی است!!!
"کلاغ" از "طوطی" سؤال کرد:
برای چی در قفسی؟!
"طوطی" جواب داد:
برای اینکه من حرف میزنم ...
"کلاغ" از "طوطی" سؤال کرد:
برای چی در قفسی؟!
"طوطی" جواب داد:
برای اینکه من حرف میزنم ...
- ۲.۳k
- ۰۲ تیر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط