از جادهی بدون مسافر دلم گرفت...
از جادهی بدون مسافر دلم گرفت...
از طعنههای غایب و حاضر دلم گرفت...
چشمی به دوردست بیابان میافکنم....
از همرهان سُست عَناصِر دلم گرفت....
از طعنههای غایب و حاضر دلم گرفت...
چشمی به دوردست بیابان میافکنم....
از همرهان سُست عَناصِر دلم گرفت....
- ۵۹۹
- ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط