{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یدی ویدتی

یدی ویدتی
دیدگاه ها (۵)

اوی منک عفتنی

غدیر بزرگ‌ترین جشن همدلی ما 🎈✨سلام به فرشته‌های آسمانی مدرسه...

مانند دیوانه ها میخواندم با بغض تمام‌  و صدای بلند بدون توحه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط