{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

داداش مهدی خیلی دلتنگم 😔 😔

داداش مهدی خیلی دلتنگم 😔 😔
دیدگاه ها (۱۹)

تمرین امروز

نقاشی خلاقانه ی خودم مثلا مهدیه😂 😂 😂 😂 نخندید ها باشه

تولدت مبارک شنتیا جونم🎂 🎂 🎂 🎂 🎂 البته با تاخیر

آقای گلمون🕴

فقط اونجا که مهدی رسولی میگه :- دلتنگم ، دلتنگ لبخند آقای شه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط