دیگر برای...
دیگر برای...
داشتن کسی ...
سماجت نمیکنم...
.
پرنده ای که ...
سهم من نباشد ...
برایش قفس...
هم بسازم میرود...
#دلتنگ
داشتن کسی ...
سماجت نمیکنم...
.
پرنده ای که ...
سهم من نباشد ...
برایش قفس...
هم بسازم میرود...
#دلتنگ
- ۱.۳k
- ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط