{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میرید مشکل عشایرو حل کنید یا قحطی شکمتونو؟؟؟

میرید مشکل عشایرو حل کنید یا قحطی شکمتونو؟؟؟

گوشت گرون شده دیگه نمیشه راحت کباب خورد
اینم راهیه بلخره
دیدگاه ها (۱)

وقتی به یه دختر میگی من این حرفو نزدم :))

ادامه دوپارتی

شاگرد لوس منپارت 19بعد نیم ساعت که کوک صبحانه اش رو خورد تهی...

Theodore𝟐/𝟐&کفشاتو در اوردی و خودتو پرت کردی روی مبل به سقف ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط