{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چراااا هرچــــــی ک "خوبــــه"

چراااا هرچــــــی ک "خوبــــه"

زود تموم میشه؟✖
دیدگاه ها (۴)

^ـــ ^

دختـــر باس وقتی آقاش میگه:لباسامو اتو کن بگه↶شلوار لی ک اتو...

...مرسی ک هسی....

..

ایشالا مدرسه ها زود تر تموم میشه

زود باشین وقت داره تموم میشه ها😭😪

زود تموم میشه و فعالیتم مثل قبل میشه بخاطر درس هام امیدوارم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط