{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرسی که هستیدد

مرسی که هستیدد
دیدگاه ها (۵)

مبارک باشه ابجی جونم بالا تر از اینا ببینمت دورت بگردم

چرا انفالو میکنید

ارههه حالم خوب هس ابجی

بچه ها من الان باید اماده شم برم خونه مادر بزرگم فعلا بای عش...

---ادیتم چطوره؟ اقا میخوام یه لطفی درحقتون بکنم و تیک تاک و ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط