{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

- میگذرم اَز یه ایران بابتت .

- میگذرم اَز یه ایران بابتت .
دیدگاه ها (۲)

وَ لازمه‌ بدونی‌ هیچکس‌ نمیتونه‌ جاتو بگیره .هیچ‌ جایی‌ نمیر...

من که دَستاتو وِل نمیکنم تو بادُ برفُ بارون ؛ حتی بم بزنه صا...

تو روشنآیی بودی شَبِ سیآه .

تو تاریکیم بودی طلوعِ صُبح .

غرور؟من واسه تو از جونم میگذرم❤️‍🔥#بی_عاطفه #مهتاب_ثروتی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط