{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سعدیا گفتے ڪہ مهرش میرود از دل

سعدیا گفتے ڪہ مهرش میرود از دل
ولے...
مهر رفت...
آبان ڪہ آرامم نڪرد...
آذر سلام ❤
دیدگاه ها (۴)

دوست دارم نگات ڪنم... ❤ تاڪہ بے تاب بشم...تو ازم دل ببرے...❤...

گفتہ بودم بہ ڪسے عشق نخواهم ورزید... آمدے و همہ فرضیہ ها ریخ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط