{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چقدر خوبیم ما

چقدر خوبیم ما
اصلن جون به ما
دیدگاه ها (۱)

وقتی سی دومین گلو از پرسپولیس میخوری

هنوز ۴ تا نشده، حالا ولم کن تو ام

با اصالت‌ها میدونن اسم این تیم پرسپولیسه.زنوزی:

وضعیت استقلالیا،سپاهانیا،تراکتوریا بعد از دیدن نتایج امروز

من چقدر بچه خوبیم

آره سیسی جون داشتم میگفتم ، اینارو ولشون کن اینا همه پفیوزن ...

اسم این چیهههههاصلن کی پخش شد اصلن پخش شدههه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط