{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام بچه ها 👋🏻 ببخشید من دیگه فمر نکنم بتونم ادامه بدم چو

سلام بچه ها 👋🏻 ببخشید من دیگه فمر نکنم بتونم ادامه بدم چون بابام بهم گفته اگه دنبال کنده هات یه ۲۵۰برسه میتونی داخل ویسگون بای و اگه نره دیگه نمی تونم از بی تی اس فیلم بزارم شاید بابام دیگه نزاره طرفتار بی تی اس باشم خوب یچه ها اگه میتونید به.

دوستاتون بگید من رو دنبال کنن من هم اون ها رو دنبال می کنم لطفاً خواهش میکنم به دوستاتون بگید من خودم دوست دا م از ویسگون برم 😭😭😭😭😭🥺🥺🥺
دیدگاه ها (۲۰)

🫀🫀🫀🫀🫀

با من از نمیشه حرف نزن هیچ چیز غیر ممکن نیست بی تی اس هم فکر...

ببر من : p1_: امروز قرار ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط