{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچ وقت نگین تنهام... هممون خدا رو داریم و ایا خدا برامون

هیچ وقت نگین تنهام... هممون خدا رو داریم و ایا خدا برامون کافی نیست؟
دیدگاه ها (۱)

قبول داری؟؟

حتما بخونین. https://article.tebyan.net/168155/%D8%B6%D8%B1%...

#حتما_بخونین #روز_دریافت_کارنامه... #سایت #مدرسه_نما

#حتما_بخونین علت اصلی درس نخواندن... #سایت #مدرسه_نما

هممون نیاز داریم که این حرفو بشنویم . .خدا بزرگه ! همه چی به...

خدا اینجور آرمیا رو برامون نگهداره😂

کاش خدا دیدنشون رو برامون حسرت نکنه 🥹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط