{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‏ما خوب بودیم منتها حافظه ی اونایی که بهشون خوبی کردیم خی

‏ما خوب بودیم منتها حافظه ی اونایی که بهشون خوبی کردیم خیلی ضعیف بود :)
دیدگاه ها (۰)

ما خوب بودیم اما حافظه اونایی که بهشون خوبی کردیم ضعیف بود

اخبار سه تفنگدار: خب، اقا حافظه گوشی خیلی پره خیلییی با اینک...

اینام خیلی خوب بودنننن😭قهرمان ضعیف کلاس فصل دوم ❤️‍🔥🛐 ادیت خ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط