{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درسته که بد خطم

درسته که بد خطم




ولی مثل بعضی ها هفت خط



نیستم
دیدگاه ها (۳)

دنیا شده این که با یه اشاره میپره. .....

اعتراض وارد نیستحکم دادگاه ...زندگی اجباریست. .....ختم جلسه

وقتی بالایی هست.............نیازی به پایینی ها نیست

به سلامتی دل که وقتی میشکنه. ..................صداش در نمیاد

درسته دختر نیستم ولی انسانم و درک میکنم🥲💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط