تا گریه نکنی کسی نوازشت نمیکنه،
تا گریه نکنی کسی نوازشت نمیکنه،
تا قصد رفتن نکنی کسی نمیگه بمون،
تا نری کسی قدرتو نمیدونه،
تا نمیری کسی دلش برات تنگ نمیشه!!!
چقدر عجیبه زندگی !!!!
تا قصد رفتن نکنی کسی نمیگه بمون،
تا نری کسی قدرتو نمیدونه،
تا نمیری کسی دلش برات تنگ نمیشه!!!
چقدر عجیبه زندگی !!!!
- ۱.۸k
- ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط