{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

تصمیم گرفتم که دیگه بچه خوبی بشم عاف ماف نزنم (حوصلم گایی

تصمیم گرفتم که دیگه بچه خوبی بشم عاف ماف نزنم (حوصلم گایی- شد-)😔
از عمو خروسه لذت ببرید🦆🚬
دیدگاه ها (۶)

عالی چیه بابا وری وری گو-

میدونم برا کسی مهم نیس ولی خب ..

دیگه تصمیم گرفتم حرف نزنم؟! تا آخر عمر..... (:

بچه ها من تصمیم گرفتم اخر سناریو نوری در تاریکی چجوری باشه.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط