همه چیز را که نمی شود نوشت...!
همه چیز را که نمی شود نوشت...!
بعضی " دوستت دارم " ها
فقط لب مرا میخواهد و
گوش تو را
که بی فاصله بگویم:
" دوســـــ💜 ــــــــتت دارم "
#تکست_عاشقانه
🍃 🌸
بعضی " دوستت دارم " ها
فقط لب مرا میخواهد و
گوش تو را
که بی فاصله بگویم:
" دوســـــ💜 ــــــــتت دارم "
#تکست_عاشقانه
🍃 🌸
- ۲۳۹
- ۰۲ فروردین ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط