از مزایای دوستی با من:هیچ وقت نمیتونم پیتزامو کامل بخورم،
از مزایای دوستی با من:هیچ وقت نمیتونم پیتزامو کامل بخورم،حداقل سه تیکه سهم توئه!
آپشن خوبیه ها از من گفتن😛
پیتزا خورا دستا بالا
آپشن خوبیه ها از من گفتن😛
پیتزا خورا دستا بالا
- ۴.۶k
- ۲۹ مهر ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط