{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی ندارمت ...

وقتی ندارمت ...

وقتی نمی‌توانم روبرویت قهوه بنوشم ،
کافه ها بودنشان به چه درد می‌خورد ...؟!
دیدگاه ها (۳)

دوست داشتنتمثل گل های پیراهنمهمیشگیست..

وقتی تو کافه قهوه سفارش میدی😂

وای این کفش ها حتی توی عروسی هم نمی توانم پاهم کنم😅خیلی سخت...

روح بی صدای تو به چه درد من خورد وقتی دلتنگ صداتم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط